Tuesday, August 26, 2014

Praistorija u Muzeju Vojvodine - vodič za decu i početnike / Prehistory in Museum of Vojvodina, guide for children and beginners






Pored još šest ilustratora (Mira Mogin, Siniša Sumina, Aleksandar Stojšić, Vesna Stojaković, Dalibor Grgurić, Dr Aleksandar Kapuran) učestvovala sam i ja (ovde sam postavila neke od mojih ilustracija). Na tome smo radili pre skoro 10 godina, dok sam još studirala na novosadskoj Akademiji umetnosti. :)
Hvala Lidiji Balj na pozivu da učestvujem na ovom projektu i lepoj saradnji.

Prehistory in the Museum of Vojvodina, guide for children and beginners, by Mr Lidija Balj and Vladimira Stanisavljević, just came out as Museum of Vojvodina's publication.
Beside six more illustrators I was also working on the book, and here are some of mine illustration. It was done almost 10 years ago, while I was still studying on the Academy of Arts in Novi Sad, and it's interesting for me to see how I used to work before.
Thanks to Lidija Balj for inviting me to be a part of this project and for nice cooperation.

1 comment: