Tuesday, January 25, 2011

Portret s britvama, Marko Pogačar



Nova knjiga poezije Portret s britvama, Marka Pogačara, u izdanju Trećeg Trga, edicija Trgni se!Poezija!
Na ovoj drugoj fotografiji se vidi kako izgleda sa uv-lakom, na korici je košulja sa zvezdicama, kao ona koju je Marko nosio na festivalu, iz H&M-a :D

foto: Biljana Rakočević




PREKO PREDMETA

Jesi li prosvijetljen? nešto nestvarno
čuči u tvojoj formi. od tamo bilje iznosi
svoje posredstvo: ondje se vrijedi ukopati,
leći kao u tamnu baru i reći jagode,
jagode su, ono duboko jamsko,
to glatko u čemu čučim.

a što se sve može učiniti s jagodom? je li je
moguće prekoračiti? kažem drugovi,
jagodom se može stvoriti ime. predmeti,
u sebi bezimeni, sasvim ih lijepo podnose:
mirisni predmeti u ljetno popodne, u parku,
na Cvjetnom trgu– cijeli je povrtnjak izašao
u šetnju i šapuće strašna je moja ljubav,

sva ta vražja ukočenost. uostalom, jeste li ikad
vidjeli vraga? ja sam jagodu vidio. vidio sam
joj sise. u jednom razgovoru rekla mi je u slušalicu:
jebi se, u meni raste topao južni miris, večera
je na stolu; netko iznosi svjetlo iz sobe i mrači se,
ništa ti nisi vidio, još ništa ne znaš: onaj tko pliva
ima ime; riba, riba reče i prokrvari iz očiju,
kao da jede kestene.

No comments:

Post a Comment